Sivut

maanantai 17. elokuuta 2009

Syksyn tuntua

Sataa ,tuulee ja on kylmä. Eilen laitettiin jo takkaan valakia,oli ihanan lämmin.
Syksy taitaa tulla nyt aikasin ,näyttäis siltä. En ollenkaan tykkää koko syksystä vaikka ruskan aikana onki kauniit värit. Mutta pimeä ja tuuliset ja sateiset päivät ei innosta mitenkään.
Oon kyllä syksyllä syntynyt mutta en tunne olevani ns. "syksynlapsi".
Huomenna lähemmä isännän kans puusavottaan Kelloon. Minna ja Lauri on alottanu tontin raivauksen ja isäntää tarvitaan avuksi. Ja minä tietysti lapsen ammaksi ...ihanaa,saa jotain tekemistä kun pienimmän perässä hyppää päivän .
Huomenna meidän ensimmäinen lapsenlapsi täyttää 18v.
Tuntuu että vasta olin hänen synnytyksessä mukana. Aika menee niin nopsaan .

5 kommenttia:

  1. Käyppäs katsomassa - laitoin sulle ehdotuksen tuonne käsity puolelle yhdestä liinasta.En tiedä onnistuuko ja onko virtaa, mutta jos on jos ei niin sitten ei.

    VastaaPoista
  2. Heippa!
    Mulla on kone sipannu ja on nyt huollossa joten en pääse nettiin kuin harvakseltaan.
    Lainaan Sarin konetta :)
    Miten onko teillä uusi takka???

    VastaaPoista
  3. AnneHelena: ei meillä oo uutta takkaa ,mistä lie napannu tuon takan kuvan.
    Mikä teitin koneelle tuli, saiko ähkyn:))

    VastaaPoista
  4. On niin lämpimän näköinen tuo takkatuli. Tuota minä kaipaan.
    Varmasti mukavaa, kun saa hoitaa pieniä.

    VastaaPoista
  5. Tulta uuniin kaipaan minäkin, jokohan pitäisi viritellä. En ole pitänyt sähkölämmitystä päällä ja alakerta on sangen kylmän tuntuinen. Täällä yläkerrassa taitaa lämmittää tää tietsikka.

    Mukavia syyspäiviä sinulle!

    VastaaPoista